Beschikbaarheid

De Mastworp

Naast heel erg veel leuke activiteiten van onze eigen Scoutinggroep is er ruimte voor verhuur. Ons clubhuis verhuren we dan ook aan: *overzicht van typen verhuur *

De Mastworp is te huur in de volgende periodes:

* aangeven wanneer het clubhuis te huur is, bijvoorbeeld alleen in de zomervakanties van een bepaalde regio*

De Mastworp is gelegen in het centrum van Didam en bij het gebouw bevindt zich ook een groot grasveld.

Als je ons clubhuis huurt, huur je het volgende:

– 4 lokalen (2 beneden, 2 boven)

– Keuken

– Toiletten (3 beneden + 1 mindervaliden toilet, 1 boven)

– Staflokaal

Buitenterrein de “Scouthorst”

Groot kampeerterrein nabij een mooie waterplas en recreatiegebied.
Ons terrein is voorzien van een stenen gebouw voorzien van 20 slaapplekken, toiletgroep en invalide toilet met douche. Keuken voorzien van alle kook benodigdheden en bestek.
Verder is er de mogelijkheid om een houtkachel te stoken en onder een luifel samen te komen. Tafels en stoelen zijn aanwezig.

Het terrein is voorzien van een mooie kampvuurplek met een podium. Verder een kabelbaan met speelveld voorzien van een volleybal net.
6 kampeervelden voorzien van een buiten toilet en verlichting.

Verder is er ruimte om auto’s op eigen terrein te parkeren, deze kan in de nacht afgesloten worden.
Speeltoestellen voor kleinere kinderen om te spelen.
Naastgelegen veld om spellen te spelen.

We beschikken over eigen pionier hout en tonnen om een vlot te bouwen.
Stookhout is te gebruiken in overleg