Explorers

Ben jij tussen de 15 en 19 jaar? Hou je van avontuur? Ben je in staat je grenzen te verleggen en wil je zelfstandiger worden?

Dan is de Explorers van Scouting Nederland misschien iets voor jou!

Samen met andere jongeren in dezelfde leeftijd onderneem je elke week uitdagende activieteiten, van kampvuur maken, films kijken, sporten, boogschieten en je leert vooral heel veel nieuwe dingen. En het leukste is, de Explorers maken hun eigen programma en mogen dus ook zelf meebeslissen en wat ze willen doen. Natuurlijk ga je een paar keer per jaar op kamp (in Nederland en in het Buitenland) waarbij plezier, avontuur en ervaring opdoen voorop staat!

Bij de explorers ga je zelf aan de slag met het organiseren van je kamp, let je op de financiën en doe je alleen activiteiten die jouw afdeling gaaf vindt! Heb je toch advies nodig? Dan is er altijd nog je begeleiding aan wie je vragen kunt stellen!

Lijkt je dit leuk? Kom dan een keer langs en neem gerust een kijkje. De explorers draaien opkomsten op maandagavond van 19.30 tot 21.30. Vragen of een keer meedraaien? Neem contact met ons op mail: explorers@scouting-didam.nl