Stam

Welkom bij de Woerdmanstam!

Wij bestaan uit een groep jongeren tussen de 18 en 23 jaar die zelfstandig onze opkomsten en kampen organiseren en draaien. Bij ons heb je de vrijheid om je eigen ideeën in te brengen en met de groep uit te voeren. Om al deze activiteiten te kunnen financieren, doen we mee aan verschillende acties om hiervoor geld op te halen.

Wat doen wij eigenlijk allemaal?

Ja dat weten we zelf eigenlijk ook niet altijd even goed. We gaan samen zoveel mogelijk leuke dingen doen. Zo gaan we bijvoorbeeld naar escaperooms, lasergamen en poolen (afsluitend mcdonalds). We houden er ook van om af en toe een feestje te geven. En soms houden we het alleen bij leuke spellen op het gebouw met een drankje, eten en leuke muziek, just dance is dan ook altijd een leuke bezigheid en door lange avonden bij het kampvuur zijn wij eigenlijk gewoon een gezellige vriendengroep.

Naast deze activiteiten gaan we ook nog op kamp, zowel onze eigen kampen (2x per jaar tijdens de kerst en zomervakantie) als activiteiten die georganiseerd worden door scouting Nederland (fundays bij Walibi en de scout-in).

Betrokken bij heel scouting Didam

Naast onze eigen opkomsten en kampen organiseren wij ook evenementen voor heel scouting Didam. Zo organiseren wij bijvoorbeeld jaarlijks het overvliegen voor alle speltakken. Verder zijn de meeste leden van de Stam leiding bij een van de jongere jeugdgroepen. Binnen onze Stamgroep hebben we leiding bij de Bevers, Welpen en Scouts.

Vragen of een keer meedraaien?

Op het moment bestaat onze groep 8 personen waarvan 5 meiden en 3 jongens. Wij draaien elke vrijdag opkomst tussen 19:30 – 21:30.